Na panelu koji je održan 29.02, „Od Nolivuda do Holivuda“, govorili su izraelska glumica, rediteljka, producentkinja Ronya Man i nigerijski reditelj, Kenneth Gyang, o
filmskoj industriji u Nigeriji, prednostima i manama i različitostima u filmskoj industriji Evrope i Afrike. Saznali smo da se u Nigeriji, na godišnjem nivou snimi oko 2500
filmova i da je Nigerija druga po veličini filmska industrija po pravljenju filmova, odmah nakon Bolivuda. Govorilo se o glumačkom poslu u Nigeriji, da li je teško dobiti posao, da li su kastinzi otvoreni i da li nigerijski glumci imaju otvoren put u strane produkcije. Takođe, jedna od glavnih tema je bila zarada filmova u bioskopima na godišnjem nivou u odnosu na Holivudske filmove.
Drugog dana Radionice kasting glumaca pred kamerom, autorke radionice, Anđela Stamenković i Aleksandra Širkić, nastavile su razgovor o kastinzima. Učesnici panela imali su priliku da drugi dan, uz indikacije, ponove predstavljanje. Istovremeno, imali su priliku da rade i simulaciju kastinga i da nakon toga razgovaraju o aspektima kastinga koji su bitni za glumca, kao što su profesionalne fotografije, showreel, priprema za kasting i rad na sebi. Učesnici panela su takođe imali priliku da vide razliku između predstavljanja urađenog prvog dana i drugog dana, koji je urađen uz indikacije organizatorki radionice.
Na panelu „Kult FEST-a nekad i sad“, koji je održan 29.02.2024, govorili su Zoran Panjković, Branko Rosić i Miloš Đukelić. Oni su podelili sa učesnicima panela svoje lične doživljaje FEST-a, od njihove rane mladosti pa do sada. Na panelu je bilo reči i o tome kako FEST treba da se razvija i da izgleda u budućnosti, šta je to što je ljude privlačilo FEST-u ranije i gde je to sad nestalo. Razmatralo se na koje načine treba pristupiti mladim ljudima i zainteresovati ih za jedan od kultnih festivala kao što je FEST, koji postoji više od pedeset godina. Učesnici panela su takođe podelili svoja mišljenja u pristupu marketingu i približavanja ovog kultnog događaja publici u Srbiji,
ali i širom sveta.